štvrtok 29. októbra 2015

PENJING number 3 - The Haunted Hill

I got one Ulmus left from the group planting from supermarket, and since it was a very ugly looking one, I decided to do penjing in Walter Pall´s fairy tale style.
All I needed was some decoration and with that helped me 2 stones that look like skulls.
The tree filled in and that´s about it.
I do not plan to do much more about it.
Well, maybe I will carve the trunk a bit to make it hollow.
But not soon because I don´t have any carving tools yet.





SK:

Penjing číslo 3 - Strašidelný vrch

Zvyšil sa mi jeden brest zo supermarketu keď som robil penjing 2, a keďže to je jeden neveľmi pekný stromček, rozhodol som sa spraviť penjing v rozprávkovom štýle Waltera Palla.
Len som potreboval nejaké primerané dekorácie a s tým mi pomohli dva kamene, ktoré pripomínajú lebky.
Stromček zahustol a hotovo.
Veľa s tým už robiť neplánujem.
Možno len vyrobiť nejaké dutiny.
Ale zatiaľ na to nemám potrebné nástroje.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

penjing

penjing