pondelok 21. decembra 2015

WINTER CONTEMPLATIONS

As there is nothing I can do with the trees this time of the year, I am contemplating future possible stylings for some of my yamadori trees.
These 2 trees were collected this year, appear to be alive months after collection, but, anyway, I won´t do anything with them next year except watering and feeding.
Only after I will see that they are thriving, styling will be done possibly in 2017.

SK:

ZIMNÉ ÚVAHY

Keďže okolo bonsajov sa toho robiť v decembri veľa nedá, uvažujem nad možnými budúcimi tvarmi niektorých mojích yamadori stromov.
Tieto 2 stromy boli kopané tohto roku, a aj keď vyzerajú že po mesiacoch od vykopania stále žijú, nebudem s nimi budúci rok nič robiť, okrem polievania a hnojenia, a tvarované budú až keď budú viditeľne zdravé a silné niekedy v roku 2017.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

penjing

penjing