štvrtok 27. júla 2017

WISTERIA AIRLAYER NUMBER 2


First of 3 airlayers I did on our wisteria 2 months ago has been cut yesterday.
I wanted it in chinese literati penjing style and after removing the branch from the tree I was quite satisfied with it and I think it will make a nice one in a very near future.
The branch formed enough roots to survive I think and I removed most of the leaves to lighten the stress on new roots, which was quite handy as I could give the branch basic style direction.
I will have another similiar one like this soon, so this one will be up for sale shortly.




SK:


POTOPENEC WISTÉRIE 2


Prvý z troch potopených konárov na našej wistérii bol odrezaný včera.
Chcel som ho použiť na čínsky literati štýl a po odrezaní a osekaní si myslím že z neho aj bude už čoskoro pekný literát.
Myslím si že si konár vytvoril dosť koreňov na prežitie a k tomu som ešte väčšinu obrastu osekal aby som znížil záťaž na nové korene, čo aj prišlo vhod, lebo som mohol rastline dať základný tvar pre budúcnosť.
Onedlho budem mať ešte jeden podobný literát, takže tento bude čoskoro na predaj.
















If the tree doesn´t sell till next spring, I will move it to the middle of the pot, which wasn´t possible at this point.
Ak sa stromček do jari nepredá, posuniem ho do stredu misky, čo v tomto štádiu nebolo možné.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

penjing

penjing