nedeľa 23. augusta 2020

Milky way and Itoigawa on rock

 When I was thinking about some unusual display for the new pic of this Itoigawa juniper on rock I created last year, I thought why not to connect it with my new hobby that is astrophotography. (Because guitar and bonsai is not enough time consuming I guess, so I got to do something at nights too, right? (I´ll sleep when I´m dead)).

So I decided I am going to take it with me for my milky way photoshoot and improvise a quick display under the stars.
And here is the pic of Itoigawa by the Milky way and Jupiter and Saturn to the left of it.
It is quite a task to make it look natural as you have to focus and iluminate the tree first and then focus on the stars and make some 14 pics of it ... stack them in Sequator and then put it all together in photoshop.
But I am still learning and hopefully I will get better at it 




3 komentáre:

  1. Wie einen Deutcher hat gesagt: SUPER, Mimo-san! BTW záběr Tvých zálib/koníčků mě začíná pomalu, ale jistě deprimovat. Připadám si jako totální blbec. Tímto končím se sledováním Tvého blogu.

    Nápad je skvělý, noční obloha u Vás NEUVĚŘITELNĚ krásná. Lucky you, maj frend, to live in such place. Fotku jsem si stáhnul. Jestli jsi dneska ještě neudělal žádnej dobrej skutek, tak mi prosím pošli fotku té oblohy.

    To světlo vpravo dole jsou Košice?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :D Dik.
    To svetlo dole sú dediny v okolí Košíc. A US Steel - železiarne.
    Fotku čisto oblohy nemám, ten stromček je na každej, aj keď nezaostrený.
    Na tejto je prekrytý zaostreným.
    Ale môžem ti poslať .jpg v plnom rozlíšení, nejakých 16MB ak chceš.
    Tak sa drž a neopúšťaj ma prosím :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ta fotka mě fakt vzala. Jedinečná atmosféra. Záře a jiskry stoupající z Inferna?
      Já si podobnou oblohu pamatuju??? z roku 61. Byli mi 3, táta mě vytáhl ven a ukázal mi oblohu s tím, že tam létá ňákej chlap. Byla mi zima, nikde jsem ho neviděl!, ale ta "neuchopitelnost" představy člověka v konzervě kdesi nad hlavou se mi spojila s tou krásnou noční oblohou.
      Budu fakt rád, pokud mi fotku pošleš. Snad projde. Jinak mi prosím také pošli odkaz na stránky, kde budeš tyhle fotky publikovat.

      Je to děs, jak nás civilizace připravuje o spoustu krásných věcí a nahrazuje to pozlátky... A je ironie, že jen díky civilizaci vidím tuhle krásu alespoň zprostředkovaně...

      Odstrániť

penjing

penjing