pondelok 30. mája 2016

AIRLAYERING 2016


Here are some trees and wines that I am trying to airlayer this year.
I started with ficus from supermarket, I want to have 3 pieces out of it.
Then I continued with wisteria that is not intended for bonsai, but for another garden tree.
I probably cut too deep and all the leaves dried out, but I still hope it will be ok because of some long branchces that are still green.
Same happened with 2 grape wines, I disposed of 1 of them and the other still have some leaves so it maght make it.
Then I went to grandparents garden and continued with plum tree, quince, pear and cherry tree.


SK:


VZDUŠNÉ POTÁPANIE 2016


Tu je zopár stromov a rastlín, ktoré skúšam rozmnožiť vzdušným potápaním toho roku.
Začal som fikusom zo supermarketu z ktorého by som chcel mať 3 kúsky.
Pokračoval som wistériou, z ktorej by mal byť ďalší záhradný stromček - no asi som rezal príliš hlboko a všetky listy hneď zoschli - ale stále dúfam že to dá, lebo má ešte pár zelených konárikov.
Hlboko som rezal asi aj na viniči, jeden som už rovno odrezal lebo celý potopenec vyschol, no na druhom je ešte pár lístkov, takže to možno dá.
Potom som šiel do záhrady starkých a pokračoval som so slivkou, dulou, hruškou a čerešňou.










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

penjing

penjing