sobota 21. mája 2016

NEW PENJING - NUMBER 8

WTF? I am supposed to practise before the gig today supporting famous slovakian band Desmod and instead I am spending 5 hours putting this thing together?
I think I´m going slightly mad :D
I got these rocks last year and I wanted to make good use of them so I started thinking about the layout during last week, sticking the rocks into polystyrene box cover.



On thursday I went to garden centre to buy some small plants to simulate forest and one tiny juniper Prince of Wales, that is great for this kind of thing, as it has branches at the ground level and I could spread them all over the "hill".









SK:

Nový penjing - číslo 8

Čo to stváram? Mal by som cvičiť pred koncertom kde robíme predkapelu Desmodu, a namiesto toho dávam dokopy 5 hodín túto vec?
Asi mi už fakt hrabe :D
Tieto skaly som kúpil minulý rok v kamenárstve a chcel som ich nejako využiť, tak už behom týždňa som vymýšľal kompozíciu s pomocou polystyrenového vrchnáka krabice, do ktorého som zapichoval skaly.
Vo štvrtok som skočil do zahradnictva a kupil male rastlinky simulujuce porast a jednu borievku Prince of Wales ktorá sa na toto perfektne hodí, lebo má konáre hneď pri zemi a mohol som ich roztiahnuť po celom kopci.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

penjing

penjing